Městem oblíbené nákladní auto, které se ve verzi 4x4 neztratí ani v terénu

Kromě verze 4×2 se nové Eurocargo dodává také ve verzi s trvalým pohonem všech čtyř kol, s celkovou hmotností 11,5 a 15 t a s rozvory 3 240 až 4 150 mm. Nové Eurocargo 4×4 je dostupné s denní nebo spací kabinou a se standardní střechou a je sériově vybaveno přední tažnou spojkou a speciální ochranou pro jízdu v terénu: ocelovými nárazníky, ochrannými mřížkami světlometů, krytem chladiče a dvěma sklopnými stupátky. Dodává se s parabolickým nebo semieliptickým odpružením s listovými pružinami a ve verzi s jednoduchými nebo dvojitými koly. Motory Tector 7 jsou k dispozici ve výkonových variantách 220, 250 až 280 HP v kombinaci se 6stupňovými manuálními převodovkami. Pomocný pohon (PTO) lze integrovat do převodovky.
eurocargo 4x4
Nové Eurocargo 4×4 nabízí také verzi s  automatickou převodovkou.

Výbavou je nové EUROCARGO 4X4 přímo nabité

Hnací nápravy s dvojitou redukcí a dvourychlostní převodovka, která rozděluje točivý moment na přední nápravu prostřednictvím mezinápravového diferenciálu.
Všechny 3 diferenciály mají uzávěrky ovládané řidičem a zaručují trakci za podmínek s nízkou přilnavostí k povrchu. Eeletro-pneumatický systém automaticky vypíná uzávěrky, když vozidlo překročí kritickou rychlost.
Velký úhel natočení předních kol (40 až 48 stupňů, podle použitých pneumatiky) umožňuje vysokou manévrovatelnost.
Je to kompletní dopravní řešení na míru vašemu podnikání.